piątek, 10 grudnia 2021

Szkolenia biznesowe i sprzedażowe

Nie osiąga nic więc nic innego w tym, że kolejne firmy prześcigają się w ofertach coraz to bardziej wymyślnych szkoleń. Nie zawsze ale to, co nowoczesne, jest najodpowiedniejsze - czasami najbardziej pomocne składają się stare, sprawdzone metody szkoleń.

Istnieje kilka kryteriów, które pozwolą stwierdzić, czy dane szkolenie biznesowe będzie skuteczne, czy jednak lepiej poszukać czegoś innego. Warto dowiedzieć się, czym dużo jest się kierować podczas wyboru szkolenia - pozwoli to zrobić przemyślanego, rozsądnego wyboru i dobrze zainwestować swoje pieniądze

Czas trwania szkolenia - czyli "dłużej" nie znaczy "lepiej"

Wielu osobom wydaje się, że jeśli szkolenie będzie trwało dłużej, to jego uczestnicy zdobędą znacznie więcej niezbędnej wiedzy również informacji na temat sprzedaży. Wbrew pozorom - bardzo często sytuacja jest wręcz odwrotna. Jednodniowe lub dwudniowe szkolenia pozwalają kierowcy na przekazanie całej niezbędnej wiedzy, a uczestnicy nie zdążą przez ten czas znudzić się szkoleniami oraz wykładami także idą do nich z dużym entuzjazmem. Często bardzo lepsze efekty przynosi szkolenie krótkie, lecz konkretne także pozbawione "lania wody", niż dłuższe szkolenie, po którym uczestnicy będą stanowili kłopot z oddzieleniem faktycznie istotnych informacji od tych, które mogliby spokojnie pominąć.


Artykuł na blogu: https://www.konferencjenaukowe.edu.pl/


Jak stosować informacje zdobyte na szkoleniu w praktyce?

Dobre szkolenie sprzedażowe powinno jasno także konkretnie wskazać uczestnikom sposoby na wykorzystywanie zdobytej wiedzy w praktyce. Innymi słowy - takie szkolenie nie powinno odbywać się na sali wykładowej, lecz trwać dalej podczas pracy uczestników szkolenia. Przykładem takiego działania mogą być zadania dawane uczestnikom szkoleń - dzięki nim są oni niejako "zmuszani" do wykorzystywania swojej wiedzy w praktyce, i po jakimś terminie właściwe działanie stoi się dla nich nawykiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szkolenia biznesowe i sprzedażowe

Nie osiąga nic więc nic innego w tym, że kolejne firmy prześcigają się w ofertach coraz to bardziej wymyślnych szkoleń. Nie zawsze ale to, c...